JAK ZAMOWIC

JAK PRAWIDŁOWO ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Zamówienie składa się poprzez dodanie poszukiwanego produktu “do koszyka”.

W koszyku znajdują się towary, które chcesz zamówić. Na tym etapie w każdej chwili możesz edytować swoje zamówienie dodając lub usuwając wybrane towary. Należy mieć na uwadze to, iż dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji.

2. Kiedy będziesz już pewny co do swojego wyboru możesz przejść do kolejnego etapu, czyli wyboru interesującego Cię sposobu dostawy i płatności.

Swoje zamówienie możesz odebrać w siedzibie naszej firmy, otrzymać je przesyłka kurierską lub paczkomatem. Aby złożyć zamówienie musisz podać swoje dane do wysyłki. Na tym etapie znajdziesz również pole na swoje uwagi. 

3. W chwili składania zamówienia zostaniesz poinformowani o całkowitych kosztach – towaru oraz dostawy.

Po potwierdzeniu zamówienia zobaczysz komunikat:  Twoje zamówienie zostało zrealizowane, po sprawdzeniu dostępności towaru menadżer skontaktuje się z Tobą.

4. Poczekaj na maila z potwierdzeniem  zamówienia i linkiem do bramki płatniczej Pay Now. Jest to niezbędne, ponieważ strona internetowa jest odnawiana raz dziennie i niektóre towary mogą niestety być już sprzedane. 

5. Jeśli nie uda Ci się opłacić swojego zamówienia BLIK'iem lub szybkim przelewem, napisz na adres: mushishop.pl@gmail.com lub zadzwoń 516997601. Zawsze chętnie pomożemy i wspólnie rozwiążemy problem.

 Mamy nadzieję, że te informacje będą dla Ciebie przydatne.

Miłych zakupów.